سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال جانبازان از کنسرت دو خواننده/ خاطره فلاحی از دوست شهیدش

fallahi-yazdani

جانبازان جنگ تحمیلی به تماشای کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی نشستند.

جانبازان جنگ تحمیلی به تماشای کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی نشستند.

سوره سینما- کنسرت رضا یزدانی و مازیار فلاحی پنج‌شنبه ۸ خردادماه در آستانه هفته جانباز، ویژه خانواده شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این کنسرت لوح تقدیری از سوی معاون امور هنری وزیر ارشاد و موسسه توسعه هنرهای معاصر توسط جانبازان ۸ سال دفاع مقدس به مازیار فلاحی و رضا یزدانی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنج‌شنبه ۸ خرداد، کنسرت ویژه جانبازان به همت معاونت امور هنری و موسسه توسعه هنرهای معاصر و با مشارکت برج میلاد برگزار شد. در این کنسرت علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران، سردار مصطفی آجرلو، حجت‌الاسلام احمد مازنی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران و مهدی افضلی، مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر حضور داشتند.

مازیار فلاحی که آغازگر این کنسرت بود با تشکر از همکاری معاونت امور هنری وزارت ارشاد برای بنیان‌گذاشتن چنین مراسمی، گفت: از این‌که میزبان عزیزانی هستم که یادگار قهرمانی و مقاومت ملت ایران‌اند، خوشحالم. در این کنسرت قطعه شانه‌های بی‌لباس را که سال‌ها پیش ساخته‌ام ولی تاکنون منتشر نشده به شما تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانم لایق این میزبانی باشم. امیدوارم این کنسرت زمینه حضور دوباره و اجرای خواننده‌های موسیقی پاپ را در برج میلاد فراهم کند.

فلاحی بعد از اجرای «قلب یخی» و «لیلی و مجنون» قطعه «رفیق بچگی‌هام» رو اجرا کرد و در مورد این قطعه توضیح داد که آن را به یاد دو دوست دوران نوجوانی خود در زمان جنگ ساخته است که شناسنامه‌های‌ خود را دستکاری کردند و به جبهه رفتند و شهید شدند.

پس از پایان اجرای فلاحی، عباس ساکی و مجید ملک‌زاده، از جانبازان حاضر در مراسم، روی صحنه رفتند و با اهدای لوح تقدیری از سوی معاون امور هنری وزیر ارشاد و موسسه توسعه هنرهای معاصر، از مازیار فلاحی و رضا یزدانی قدردانی کردند. رضا یزدانی نیز که اجرای خود را با قطعه «داغ» آغاز کرد، در ادامه ترانه «میراث اجدادی» را برای اولین بار اجرا کرد. «حس تاریخ» و «طهران ـ تهران» قطعه‌های دیگری بودند که یزدانی اجرا کرد و قطعه «خلیج فارس» نیز پایان‌بخش این کنسرت بود و مهمانان ایستادند و به این قطعه ادای احترام کردند.

بیش از ۳۰۰ جانباز و اعضای خانواده شهدا در این کنسرت که در آستانه هفته جانباز برگزار شد، شرکت کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>