سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

شریفی‌نیا برای «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» آنونس و تیزر ساخت

محمدرضا شریفی‌نیا برای فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» آنونس و تیزر ساخت.

محمدرضا شریفی‌نیا برای فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» آنونس و تیزر ساخت.

حسن دادخواه تهیه کننده این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: بعد از دریافت پروانه نمایش پیگیر نمایش فیلم هستیم . با صحبت هایی که تا الان مطرح شده قرار است عید فطر یا نوبت دوم عید فطر «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور را اکران کنیم.

وی افزود: محمدرضا شریفی نیا تیزر و آنونس را آماده کرده که می توان گفت نسبت به آثار سال های اخیر متفاوت و جالب توجه است. ضمن اینکه چند روز پیش برای پروانه ساخت فیلم «سلام بمبئی» اقدام کردیم و احتمالا تا هفته آینده نتیجه مشخص خواهد شد.

فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به تهیه کنندگی حسن دادخواه برای جشن حافظ در ۶ بخش نامزد شده که از این بابت در زمره رکوردداران این جشن سینمایی است. قرار است او فیلم سینمایی «ماموریت در تهران» را به کارگردانی مهدی مظلومی در سال جاری جلوی دوربین ببرد. مهدی مظلومی کارگردان تلویزیون است که امسال اولین تجربه سینمایی خود را رقم می زند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>