سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

مجری ویتامین ۳ بازیگر می‌شود؟/ علی ضیا انتخاب سلحشور برای نقش حضرت موسی (ع)؟

ali-zia

سید علی ضیا مجری جوان تلویزیون به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ایفای نقش حضرت موسی تست می‌دهد.

سید علی ضیا مجری جوان تلویزیون به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ایفای نقش حضرت موسی تست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، شنیده می‌شود فرج‌الله سلحشور که نگارش فیلمنامه زندگی حضرت موسی (ع) را از سال ۸۹ شروع کرده بود، اخیرا مشغول انتخاب بازیگر برای ایفای نقش اصلی سریال یعنی حضرت موسی (ع) است و علی ضیا به عنوان یکی از گزینه‌های جدی او به حساب می آید. پیش از این، شنیده شده بود سام درخشانی برای ایفای این نقش انتخاب شده، اما وی در زمستان ۹۲ این خبر را رد کرد و تأکید داشت که تنها به عنوان یکی از گزینه‌ها با او صحبت شده و هنوز حضورش در این پروژه قطعی نیست.

فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر» که خبر ساخت فیلم- سریال دیگری را با محور زندگی یکی دیگر از انبیاء الهی، درست بعد از پایان پخش سریال «یوسف پیامبر» رسانه‌ای کرده بود، از همان زمان نگارش فیلمنامه زندگی حضرت موسی (ع) را آغاز کرد و در صدد است ساخت آن را در سال ۹۳ شروع کند. سلحشور پشتر با انتخاب مصطفی زمانی برای بازی در نقش حضرت یوسف (ع) باعث معرفی این بازیگر به سینمای ایران شد.

سید علی ضیا یکی از مجریان شبکه سه است که اجرای برنامه های «نیمروز»، «ماه عسل ۹۱» ، «ویتامین ۳» و … را در کارنامه خود دارد.


One thought on “مجری ویتامین ۳ بازیگر می‌شود؟/ علی ضیا انتخاب سلحشور برای نقش حضرت موسی (ع)؟”

  1. سمیه می‌گه:

    به خدا علی ضیا تواجراش بهترینه حیفه اگه بازیگر بشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>