سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۳۹۳ در ۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

خانواده شهید همت «ابراهیم در آتش» را پسندیدند/ پیش‌تولید فیلم میرکریمی

mir-karimi

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» ‌از موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلمنامه و آغاز پیش‌تولید سبک از اواسط ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» ‌از موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلمنامه و آغاز پیش‌تولید سبک از اواسط ماه مبارک رمضان خبر داد.

سوره سینما- فارس نوشت: محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص آخرین مراحل پروژه سینمایی رضا میرکریمی در ارتباط با شهید همت گفت: در حال حاضر فیلمنامه اولیه آماده شده است و خانواده شهید همت نیز موافقت خود را با کلیات کار اعلام کرده‌‌اند. پس از آماده شدن فیلمنامه نسخه‌ای از آن را در اختیار خانواده شهید همت قرار دادیم و خانواده شهید نیز نقطه نظراتی را داشتند که پس از اعمال این نقطه نظرات موافقت خود را با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش» اعلام کردند.

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» خاطر نشان کرد: فیلم‌نامه توسط محمدرضا گوهری و زیر نظر سیدرضا میرکریمی نوشته شده و بازنویسی آن نیز به زودی انجام خواهد شد که پیش‌تولید سبک کار را احتمالا از اواسط ماه مبارک رمضان آغاز خواهیم کرد. «ابراهیم در آتش» نام موقت جدیدترین پروژه رضا میرکریمی است که مراحل تحقیق آن دوسال به طول انجامیده و سرمایه‌گذار اصلی این پروژه دفاع مقدسی، انجمن سینمای دفاع مقدس است که سازمان سینمایی کشور و حوزه هنری نیز برای مشارکت در ساخت آن اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند.

محوریت این فیلم سینمایی عملیات بیت‌المقدس است که منجر به آزادسازی خرمشهر انجامید و تیپ محمدرسول الله نقش پررنگی در این عملیات داشت که میرکریمی به این بهانه زندگی شهید همت را به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در شکل‌گیری این تیپ به تصویر خواهد کشید.

شهید ابراهیم همت و همسر این شهید بزرگوار،جاوید الاثر احمد متوسلیان، شهید حسن باقری،شهید محسن وزوایی،شهید شهبازی و … از جمله شخصیت‌های اصلی پروژه رضا‌ میرکریمی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>