سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

زورگیری‌ خیابانی موضوع فیلمنامه مجری تلویزیون/ کریمی و نگارش «به یک کارگر ساده نیازمندیم»

pedram-karimi

پدرام کریمی این روزها در کنار اجرای برنامه تلویزیونی مشغول نگارش فیلمنامه‌ای به نام «به یک کارگر ساده نیازمندیم» است.

پدرام کریمی این روزها در کنار اجرای برنامه تلویزیونی مشغول نگارش فیلمنامه‌ای به نام «به یک کارگر ساده نیازمندیم» است.

کریمی مجری و نویسنده سینما به سایت سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول اجرای برنامه «امروز هنوز تموم نشده» از شبکه یک هستم و در کنار آن نگارش یک فیلمنامه سینمایی با نام «به یک کارگر ساده نیازمندیم» را پیش می‌برم. این فیلمنامه با نگاهی اجتماعی و آسیب شناسانه به مساله زورگیری‌های خیابانی می پردازد و هنوز نمی توانم در مورد جزئیات آن توضیحات بیشتری بدهم.

وی ادامه داد: مراحل نگارش پیش می‌رود و بدلیل مشغله کاری در حوزه دیگر که اجرای برنامه تلویزیونی است، نمی توانم وقت کافی برای آن بگذارم، اما تا دو ماه آینده فیلمنامه به صورت کامل آماده خواهد شد. به مرحله دیالوگ نویسی رسیده‌ام، تعدادی از فیلمسازان هم طرح این فیلمنامه را مطالعه کرده و آمادگی خود را برای کارگردانی اعلام کرده‌اند که پس از اتمام صد در صد نگارش این فیلمنامه در این باره تصمیم خواهم گرفت.

پدرام کریمی به همراه بابک کایدان و منوچهر هادی، فیلمنامه «زندگی جای دیگری است» را نوشته. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی حامد بهداد، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر و یکتا ناصر روی پرده سینماها است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>