سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

«مرد زیبا» فعلا تولید نمی‌شود/ زمان اکران «سایه روشن» مشخص نیست

behrooz-afkhami

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که قرار بود دوباره با بهروز افخمی همکاری کند از لغو تولید این پروژه خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که قرار بود دوباره با بهروز افخمی همکاری کند از لغو تولید این پروژه خبر داد.

جمال ساداتیان در این باره به سوره سینما گفت: پیش از این قرار بود بعد از پایان فیلمبرداری «جامه دران» به کارگردانی حمید قطبی فیلم جدیدی به نام «مرد زیبا» را با بهروز افخمی آغاز کنیم که در حال حاضر شرایط فراهم نیست و مشخص نیست بعد از این هم فیلم به مرحله تولید برسد . فعلا قصد شروع کار جدیدی نداریم و در تلاش برای اکران فیلم‌هایمان هستیم.

وی در رابطه با سایر فعالیت های سینمایی خود افزود: «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای اکران عید فطر به سرگروهی سینما فرهنگ آماده شده و احسان مولایی آنونس و تیزر را می‌سازد. پروانه نمایش فیلم سینمایی « سایه روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن هم صادر شده، هنوز برنامه ای برای اکران این فیلم نداریم و با توجه به شرایط موجود ممکن است فیلم در گروه سینمای هنر و تجربه به نمایش در آید. «جامه دران» همچنان در مرحله تدوین است و تا شروع جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهد شد.

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» با بازی مهدی فخیم زاده، مرجان شیرمحمدی، رامبد جوان، گوهر خیراندیش و … درباره یک بازیگر کهنه کار سینما است که درگیر جدایی دخترش شده است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>