سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«ازدواج سعید و لیلا» اول مهر به سرانجام می‎رسد/ بازیگر چهره نداریم

reza-rakhshan

رضا رخشان در رابطه با آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» گفت: اکثر بازیگرانمان انتخاب شده‌اند و در انتظار انتخاب دو بازیگر هستیم.

رضا رخشان در رابطه با آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» گفت: اکثر بازیگرانمان انتخاب شده‌اند و در انتظار انتخاب دو بازیگر هستیم.

این تهیه کننده در رابطه با روند پیش‌تولید فیلم به سوره سینما گفت: لوکیشن‌هایمان را مشخص کردیم. اکثر بازیگران هم انتخاب شدند تنها یک نقش اصلی و یک بازیگر پسر جوان باقی مانده که تا دو هفته آینده مشخص می‌شوند و ما با فراهم کردن سایر امکانات تولید در منطقه تجریش فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: عوامل پشت صحنه همگی نهایی شده‌اند ولی به دلیل تاخیر در انتخاب بازیگران قرار بود تابستان فیلم را کلید بزنیم که به ماجرا به مهرماه موکول شد. این فیلم سینمایی ۳۰ جلسه فیلمبرداری دارد. ما در این پروژه بازیگر غیر چهره زیاد خواهیم داشت و ممکن است تنها یکی از دو کاراکتر باقی مانده را از بین بازیگران حرفه‌ای انتخاب کنیم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آقا مرتضی دیوانه وار لیلا را دوست دارد، لیلا دیوانه وار سعید را. راه رسیدن به لیلا گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری را در پیش دارد.

رضا رخشان پیش از این تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «ضدگلوله» تجربه کرده بود.


2 thoughts on “«ازدواج سعید و لیلا» اول مهر به سرانجام می‎رسد/ بازیگر چهره نداریم”

  1. حسین می‌گه:

    سلام
    ببخشید میشه بگین برای تست دادن باید کجا بریم؟

  2. محدثه واعظی پور می‌گه:

    سلام دوست گرامی
    متاسفانه ما از جزئیات تولید یک پروژه خبر نداریم و نمی توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. موفق باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>