سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

تیزر و آنونس «فصل فراموشی فریبا» آماده شد/ فیلمنامه «در غربت» در انتظار سرمایه‌گذار

fasle-faramooshi-fariba

عباس رافعی از عقد قرارداد اکران فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» با پخش نیمروز فیلم خبر داد.

عباس رافعی از عقد قرارداد اکران فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» با پخش نیمروز فیلم خبر داد.

رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما درباره اکران آخرین اثر خود با نام «فصل فراموشی فریبا» به سوره سینما گفت: ما با پخش نیمروز فیلم قرارداد اکران این فیلم را بستیم و امیدواریم در اکران پاییز «فصل فراموشی فریبا» را روی پرده سینماها ببینیم. در حال حاضر تیزر و آنونس «فصل فراموشی فریبا» هم آماده است که پرهام وفایی که تدوین این اثر را برعهده داشت، تیزر و آنونس فیلم را نیز ساخته است. پس از جشنواره فیلم فجر متوجه شدیم که مخاطب در مورد برخی از شخصیت ها و فضاها با ابهام مواجه است که تغییراتی را در این راستا اعمال کردیم و پلان هایی به فیلم اضافه شد.

رافعی درباره فیلمنامه «در غربت» با اشاره به شرایط بد اقتصادی سینما گفت: مثل اینکه قرار نیست شرایط برای ساخت این اثر فراهم شود و این به دلیل اوضاع بد اقتصادی در سینما است و من فکر می کنم بدلیل سنگین بودن هزینه های تولید بنیاد سینمایی فارابی اقدام بکند و کاری انجام بدهد که این ارگان هم باید تامین بودجه داشته باشد. مشغول کار دیگری در زمینه تهیه کنندگی و کارگردانی نیستم و در انتظار اکران «فصل فراموشی فریبا» خواهم بود.

«فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش بر روی زندگی عاشقانه اش سایه انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت دیگری را برای او رقم می زند. در این فیلم ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی به ایفای نقش پرداخته اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>