سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

پرونده کن در یک ماهنامه سینمایی/ ۲۴ با مطالب ویژه جام جهانی

24mag-53

پنجاه‌ و سومین شماره‌ مجله‌ ۲۴ با پرونده‌ای مفصل درباره‌ شصت و هفتمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم کن منتشر شد.

پنجاه‌ و سومین شماره‌ مجله‌ ۲۴ با پرونده‌ای مفصل درباره‌ شصت و هفتمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم کن منتشر شد.

سوره سینما- در این پرونده می‌توانید گزارش‌هایی اختصاصی به قلم حسین معززی‌نیا، کوثر آوینی، مرتضی فرشباف و محمد وحدانی درباره‌ فیلم‌های به نمایش درآمده و حال و هوای جشنواره‌ کن‌ بخوانید. متن کامل نشست جذاب پرسش و پاسخ با کوئنتین تارانتینو و کلاس درس خاطره‌انگیز سوفیا لورن که در حاشیه‌ی جشنواره‌ کن برگزار شد از دیگر مطالب این پرونده‌‌ خواندنی است.

«بدون دخالت دست» عنوان پرونده‌ای است که به مناسبت جام جهانی فوتبال در بخش موضوع ماه شماره‌ جدید مجله‌ ۲۴ منتشر شده است. در این پرونده فرهاد اصلانی، منصور ضابطیان، جواد خیابانی، سروش صحت، هادی مقدم‌دوست، ایمان صفایی، مهدی یزدانی‌خرم، امیر عربی، جواد رسولی، روبرت صافاریان، متین غفاریان و امیر پوریا یادداشت‌هایی متفاوت و متنوع درباره‌ی سینما و فوتبال نوشته‌اند. مجموعه مطالبی درباره‌ی فیلم‌های برف و ۵۰ قدم آخر با یادداشت‌هایی از سحر عصرآزاد، حسین مهکام، رویا تیموریان و مهرزاد دانش هم در بخش روی پرده‌ سینمای ایران منتشر شده است.

پرونده‌ بازیگر ماه سینمای دنیای شماره‌ تیرماه ۲۴ به بررسی کارنامه‌ی متیو مک‌کانهی اختصاص دارد. مروری بر مهم‌ترین نقش‌ها و بازی‌ها، مقاله‌‌ای مفصل درباره‌ افت و خیزهای زندگی حرفه‌ای این بازیگر برنده‌ی اسکار و گفت‌وگویی مشترک با مک‌کانهی و وودی هارلسون از مهم‌ترین مطالب این پرونده است.

24-53

معرفی کتاب‌های سینمایی جدید، برنامه‌های تلویزیونی برگزیده و بررسی فیلم‌های روز سینمای جهان در بخش کارگاه منتشر شده است. در این بخش می‌توانید یادداشت‌هایی هم به قلم علی مصلح‌حیدرزاده، حسین عیدی‌زاده، محسن آزرم و یحیی نطنزی درباره‌ی سریال‌های هاوس، تطهیر، فهرست سیاه و فارگو بخوانید.

مرور یک خاطره‌ سینمایی از فیلم پنج قطعه‌ی آسان و پرونده‌ی بازنگری فیلم ماندگار شبح کژدم به همراه گفت‌وگویی خواندنی با کیانوش عیاری و یادداشت‌هایی از کریم نیکونظر و امیرشهاب رضویان هم در بخش نوستالژی منتشر شده است. در بخش اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند شماره‌ی جدید مجله‌ی ۲۴ هم می‌توانید یادداشت‌هایی درباره‌ی چند «چاقو»ی مهم در تاریخ سینمای ایران و جهان بخوانید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>