سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

رضایت آذربایجانی از نسخه نهایی «تجریش ناتمام»/ پایان نگارش فیلمنامه «آبان ماه، میانه پاییز»

azarbayejani

فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی پس از سه سال روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی پس از سه سال روی پرده می‌رود.

پوریا آذربایجانی درباره اکران فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» به سوره سینما گفت: قرارداد این فیلم با پخش نیمروز است و به زودی در گروه استقلال اکران می‌شود. این اتفاق خوبی است که این اثر بعد از سه سال شرایط اکران در سینماها را پیدا می‌کند.

وی درباره تغییرات و اصلاحات انجام شده گفت: روند تغییرات خیلی پیچیده بود و ما از زمانی که فیلم را در سال ۱۳۹۰ به اتمام رساندیم در نوبت های مختلف با اصلاحات مواجه شد و به نتیجه نرسید تا اینکه از لیست فیلم اولی‌های جشنواره فجر سال۹۱ هم حذف شد و شامل گذشت زمان شد و به همین دلایل اکران عمومی آن به تعویق افتاد.

کارگردان «روایت‌های ناتمام» افزود: در مجموع از نسخه فعلی راضی هستم و با اینکه اصلاحاتی روی آن صورت گرفته و برخی دیالوگ‌ها دوبله شده و حتی نام قبلی فیلم که «عاشقانه‌های ناتمام» بود و من خیلی دوستش داشتم تغییر کرد، اما فکر می‌کنم همین که بعد از ۳ سال فیلم دیده می‌شود، نوید حال و احوال خوب را در سینما می دهد.

آذربایجانی درباره زمان اکران فیلم گفت: طبیعی است که ماه مبارک رمضان و از طرفی فصل برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال زمان مناسبی برای اکران عمومی یک فیلم نیست، اما «تجریش ناتمام» اصولا یک فیلم تجاری نیست که فقط به بیننده عام توجه داشته باشد. این فیلم در اصل با فاکتورهای عشق نوستالژیک و اشاره‌هایی به مخاطب دهه ۶۰ و ۷۰ سینما دو گروه مخاطب را با خود همراه خواهد کرد و فکر نمی‌کنم که فقط بیننده عام از تماشای آن لذت ببرد و در کل فیلمی گرم و صمیمی با فاکتورهایی از این دست است.

آذربایجانی گفت: امیر شیبان خاقانی که سابقه ساخت آنونس برای فیلم‌های «مرهم» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را در کارنامه کاری خود دارد، آنونس «تجریش ناتمام » را ساخته است. این کارگردان در ادامه درباره فیلمنامه جدیدی که نگارش آن را تمام کرده گفت: فیلمنامه « آبان ماه، میانه پاییز» را نوشتم که در یک فضای اجتماعی و انسانی داستان یک روز از زندگی یک پیک موتوری را روایت می‌کند و در حال حاضر مذاکراتی برای جذب سرمایه و تهیه کننده صورت گرفته که هنوز قطعی نیست و در صورت رسیدن به نتیجه مثبت تلاش می کنیم که کار را تا مهر ماه مقابل دوربین ببریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>