سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۱ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «نون خامه‌ای» متوقف شد

kazem-rast-goftar

تصویربرداری مجموعه «نون خامه‌ای» » به کارگردانی کاظم راست‌گفتار مدتی است که متوقف شده است.

تصویربرداری مجموعه «نون خامه‌ای» » به کارگردانی کاظم راست‌گفتار مدتی است که متوقف شده است. به گزارش سوره سینما- سریال «نون خامه‌ای» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی بهزادهاشمی به دلیل کمبود بودجه حدودا ۲۰ روز متوقف شد.
این سریال که چندین ماه روند پیش تولید و نگارش فیلمنامه آن طول کشید مدتی پیش بالاخره وارد مرحله تصویربرداری شد. اما بعد از حدود یک ماه از کلید زدن کار و تصویربرداری در شهرک دفاع مقدس و روستایی اطراف تهران فعلا متوقف شده است.
احتمالا گروه پس از مدتی که از توقف پروژه گذشته است شنبه دوباره کار را شروع کنند.

محمدرضا هدایتی، امیرحسین رستمی، فرزاد حسنی، جواد رضویان، همایون ارشادی، نادر سلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت و… در این کار نقش‌آفرینی می‌کنند. سریال طنز «نون خامه‌ای» قرار است در۳۰ قسمت برای شبکه اول سیما آماده شود. «نون خامه‌ای» ماجرای زندگی چند دانشجو است که در خوابگاه دانشجویی در تهران زندگی می‌کنند و با پیوستن جوان روستایی به نام خداداد که با هدف فیلمنامه‌نویسی به جمع دوستانش پیوسته، داستان شکل می‌گیرد.

راست‌گفتار پیش از این فیلم های سینمایی«چک»،‌«نقاب» ،«زنان مریخی مرادان ونوسی» و … را کارگردانی کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>