سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

خیراندیش از هفته آینده در «رخ دیوانه» و «معمای شاه» بازی می‌کند

gohar1

گوهر خیراندیش به زودی در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» و مجموعه «معمای شاه» مقابل دوربین می‌رود.

گوهر خیراندیش به زودی در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» و مجموعه «معمای شاه» مقابل دوربین می‌رود.

خیر اندیش در رابطه با تازه ترین فعالیت های سینمایی و تلوزیونی خود به سوره سینما گفت: قرار است در فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی نقش کوتاهی را به عنوان مادر طناز طباطبایی ایفا کنم. برای سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هم جمعه شب تست گریم شدم و از هفته آینده جلوی دوربین خواهم رفت.

وی که پیش از این در فیلم سینمایی «آذر،شهدخت، پرویز و…»با دخترش حضورداشت، افزود: در این مجموعه بار دیگر با دخترم همبازی خواهم شد. در سریال «معمای شاه» کاراکتری به نام وزیری با بازی داریوش ارجمند وجود دارد که دکتر داروساز است و من نقش همسر او را ایفا خواهم کرد.

فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی و بازی گوهر خیراندیش، مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی و … عید فطر اکران عمومی می‌شود. در «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی، داریوش ارجمند، داریوش کاردان، حدیث فولادوند، مهراوه شریفی نیا، احمد نجفی، عبدالرضا اکبری و … بازی می‌کنند. داستان این مجموعه درباره محمدرضا پهلوی است و دوران بازگشت او از سوییس به ایران و سلطنتش را دربردارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>