سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

آسیب کمبود بودجه به کیفیت آثار تلویزیونی/ پایان بازی در سریال پلیسی «زخم»

jamshid-jahanzadeh

یک بازیگر تلویزیون کمبود بودجه و مشکل مالی را عامل پایین آمدن کیفیت و کمیت تولیدات دانست.

یک بازیگر تلویزیون کمبود بودجه و مشکل مالی را عامل پایین آمدن کیفیت و کمیت تولیدات دانست.

جمشید جهان‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: اواخر سال گذشته در فیلم سینمایی «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی بازی کردم که هنوز اکران نشده و بازی در یک اپیزود سه قسمتی از سریال پلیسی – اجتماعی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور را به تازگی به پایان رساندم.

وی ادامه داد: من در سالهای اخیر با تلویزیون و در شهرستان های مختلف همکاری داشتم و با توجه به اینکه شرایط تولید در تلویزیون و سینما مناسب نیست، روی فعالیت و کار ما تاثیر می‌گذارد. ضعف در تولید و شرایط اقتصادی نه تنها در کار من به عنوان بازیگر، بلکه در روند کاری فیلمنامه نویسان ، کارگردانان و تصویربرداران و دیگر عوامل تاثیر می‌گذارد. اگر شرایط طبیعی باشد، بالاخره نقش‌هایی در فیلمنامه‌ها بصورت طبیعی وجود دارد که به ایفای آنها بپردازیم. کمبود بودجه به کمیت و کیفیت تولیدات تلویزیون ضربه زده است.

بازیگر فیلم «جنگ نفتکش‌ها» با اشاره به ابعاد اجتماعی و تاثیر شرایط نامناسب اقتصادی در تفریح مردم گفت: بی شک وقتی با تلاش دولتمردان از میزان تحریم‌ها کاسته بشود و بخش زیادی از سرمایه های خارج از کشور وارد شود مردم هم به تفریح و دیگر مسائل خود خواهند پرداخت.

این بازیگر همچنین به حضورش در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی اشاره کرد و گفت: هنوز بازی من در این سریال به پایان نرسیده. در آنجا نقش نخست وزیر محمدرضا پهلوی را ایفا می‌کنم که در نهایت توسط گروه فدائیان اسلام ترور می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>