سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

پایان تصویربرداری ۳ قسمت از مجموعه «زخم»/ ماجراهای یک پلیس زن

leila-otadi-zakhm

تصویربرداری ۳ قسمت از مجموعه پلیسی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور به پایان رسید.

تصویربرداری ۳ قسمت از مجموعه پلیسی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور به پایان رسید.

محسن علی اکبری تهیه کننده سریال ۱۳ قسمتی «زخم» که کارگردانی آن را مسعود آب پرور بر عهده دارد درباره مراحل تولید این سریال به سوره سینما گفت: حدود یک ماه و چهار روز از آغاز کار را پشت سر گذاشتیم و در این مدت تصویربرداری ۳ قسمت ابتدایی این مجموعه را به پایان رساندیم.  ما برای آماده کردن این سریال به طور متوسط یک دوره ۴ ماهه را پیش بینی کردیم و تصویربرداری ۱۰ قسمت از آن باقی مانده که با برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه پلیسی اوایل مهرماه از شبکه سه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه ما در هر دو قسمت از این سریال یک قصه مجزا را روایت خواهیم کرد، بازیگران جدیدی به پروژه اضافه خواهند شد که هنوز برای قسمتهای بعدی تصمیم قطعی صورت نگرفته و در حال تصمیم گیری برای انتخاب آنها هستیم. فعلا در دبیرستان دخترانه به عنوان لوکیشن اصلی یعنی کلانتری ۱۳۲ در حال ادامه تصویربرداری هستیم و در محل های دیگری همچون بیمارستان، ورزشگاه، عکاسی و گاراژ تصویربرداری خواهیم داشت.

این سریال داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند. سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی فردی دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتر می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی و جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی فر، روژان تقی زاده، مهدیس قنبری، بازیگران ۵ قسمت ابتدایی این سریال هستند .

«زخم» که در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای توسط سیدسعید رحمانی نوشته شده، در گروه فیلم و سریال شبکه سه و با مشارکت نیروی انتظامی در حال تولید است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>