سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

فوتبال هنرمندان و اعضای تیم ملی در برزیل/ حواشی سفر به برزیل

team-melli2

یکی از مسافران برزیل که در کنار هنرمندان بوده معتقد است فیلم «دربست برزیل» که به این سفر اختصاص دارد برای مردم جذاب است.

یکی از مسافران برزیل که در کنار هنرمندان بوده معتقد است فیلم «دربست برزیل» که به این سفر اختصاص دارد برای مردم جذاب است.

محمدرضا نصیری نژاد مدیر سینما قدس در رابطه با حال و هوای این سفر به سوره سینما گفت: این سفر از اول با ماجراهای زیادی همراه بود. ابتدا شخصی به نام آقای طالبی قرار بود به عنوان اسپانسر حدود ۵۰ نفر از هنرمندان را به برزیل ببرد که ایشان چند روز مانده به سفر از تصمیم خود منصرف شد و لحظه آخر جواد هاشمی به تور آژانس تعطیلات رویایی مراجعه کرد و با گفتن شرح ماوقع یک چک ۸۰۰ میلیون تومانی به آژانس داد و گفت که ۲۰ نفر از هنرمندان به همراه صدابردار و فیلمبردار قرار است برای تشویق و حمایت بازیکنان تیم ملی فوتبال به برزیل بروند اما اسپانسر منصرف شده و ما قرار است با ساخت یک فیلم ۶ قسمتی و فروش به شبکه نمایش خانگی هزینه آژانس را پرداخت کنیم.

وی افزود: این ریسکی بود که آژانس متقبل شد و به این شکل هنرمندان به برزیل سفر کردند و در هتل خوبی هم اقامت داشتند. آنطور که ابتدا برآورد شده بود گفتند با سود فروش دویست تا سیصدهزار نسخه از این فیلم، سود حاصل از این برنامه ۶ قسمتی که «دربست برزیل» نام دارد و در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود و پایین آوردن پولی که قرار بود به هنرمندان بدهند هزینه سفر جبران خواهد شد در غیر این صورت آقای هاشمی ما به تفاوت را شخصا پرداخت خواهد کرد.

مدیر سینما قدس گفت: البته من در صحبت هایی که با تهیه کنندگانی چون علی سرتیپی داشتم گفتند نهایت فروشی که برای این فیلم بتوان در نظر گرفت ۶۰ هزار نسخه است که با شرایط فروش خوب بتوان درآمد و هزینه را برابر کرد. البته این به تبلیغات و سایر تمهیداتی که قرار است برای تولیدشان در نظر بگیرند بستگی دارد. تا آنجا که من در جریان کار بودم فکر می کنم فیلم جالبی ساخته می‌شود چون این سفر اتفاقات جالب و جذاب بسیاری داشت.

نصیری نژاد درباره تجربه همسفر بودن با هنرمندان گفت: به طور کل تجربه بدی نبود، اگرچه برخی هنرمندان متاسفانه در فضایی جدید کمی جو گیر شده و از گروه فاصله می‌گرفتند و سعی می کردند حتی زمانی که برای خوردن غذا هم دور هم جمع می‌شدیم در انزوا باشند اما برخی دیگر واقعا در تشویق و حمایت تیم ملی کم نگذاشتند. فعالیت عمده این دوستان گفت و گو با مردم و عکس گرفتن با آنها بود.اما در کل ترکیب جالبی از هنرمندان در این سفر حضور داشتند.

وی افزود: زمان بازی ها بعضی هنرمندان با تمام وجود تیم را تشویق می‌کردند. کامران تفتی یکی از کسانی بود که واقعا برای تیم ملی سنگ تمام گذاشت. با چنان شور و اشتیاقی مردم را به تشویق کردن ترغیب می کرد که به تنهایی می توانست یک استادیوم را هدایت کند و همه را به هیجان بیاورد. در مورد  برخی حواشی که راجع به پوشش هنرمندان در سایت‌ها مطرح شد، هم مهراب قاسمخانی در صفحه فیس‌بوک خود مطالبی نوشت که منطقی و جالب توجه است.

مدیر سینما قدس افزود: یکی از حواشی که سرو صدای زیادی داشت انتشار یک عکس از محمدرضا شریفی نیا و نرگس محمدی بود که واکنش برخی نمایندگان مجلس را هم برانگیخت. این عکس توسط یکی از مسافرین تور گرفته و منتشر شد. او با هزینه خود به سفر آمده بود و متاسفانه شخصیت معقول و معمولی هم نداشت. حضور او و اقدام نادرستی که داشت ربطی به هنرمندان که برای همراهی با مردم و تشویق تیم ملی به این سفر رفته بودند نداشت.

نصیری نژاد افزود: در آخرین روزهای سفر، هنرمندان و بازیکنان تیم ملی در یک هتل بودند و بچه‌های تیم ملی یک فوتبال صمیمانه با هنرمندان بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>