سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۴:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب
مهناز افشار در گفتگو با سوره سینما:

جشنواره فیلم فجر برای سینما لازم است

mahnaz-afshar

مهناز افشار بازیگر فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» تأکید کرد جشنواره فیلم فجر با تمام کاستی‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای سینمای ایران دارد.

مهناز افشار بازیگر فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» تأکید کرد جشنواره فیلم فجر با تمام کاستی‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای سینمای ایران دارد.

 مهناز افشار بازیگر فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی درباره اولین مواجهه خود با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و نمایش این فیلم به خبرنگار سوره سینما گفت: جشنواره فیلم فجر با تمام کاستی‌ها، نواقص و انتقاداتی که بر آن وارد می‌دانند برای سینما و هنرمندان سینما ضروری است. نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت وجود جشنواره فیلم فجر را انکار کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» گفت: من با این انتقاد که می‌گویند جشنواره فیلم فجر یک جشنواره دولتی است و فیلمسازان مستقل به خاطر دولتی بودن این جشنواره منتقد آن هستند موافق نیستم. اساسا نگاهم به سینما فراتر از دولتی و مستقل بودن است. در این جشنواره دارد ریال خرج می‌شود، داریم برایش هزینه می‌کنیم دولتی بودن یا نبودن قابل بحث نیست.

افشار در ادامه درباره اینکه احتمال می‌دهد برای فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس» کاندید بازیگری شود یا نه گفت: قطعا دوست دارم این جایزه به کسی تعلق بگیرد که حقش است و برایش زحمت کشیده است. من بهترین جایزه‌ام را برای «برف روی کاج‌ها» گرفته‌ام و هنوز منتظرم این فیلم اکران شود.

مهناز افشار در جشنواره امسال فیلم فجر با دو فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» و ««هیچ کجا، هیچکس» و «از تهران تا بهشت» حضور دارم.