سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۱ در ۴:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

عطاران: تدوین و بازیگری نقاط قوت«هیچ کجا، هیچکس» است

attaran-2

بازیگرفیلم سینمایی«چه خوبه که برگشتی» تدوین و بازی‌های خوب «هیچ کجا، هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی را از نقاط قوت این فیلم دانست.

بازیگرفیلم سینمایی«چه خوبه که برگشتی» تدوین و بازی‌های خوب «هیچ کجا، هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی را از نقاط قوت این فیلم دانست.

رضا عطاران بازیگرسینما که یکی از تماشاگران فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس » به کارگردانی ابراهیم شیبانی در نمایش برج میلاد بود، نظرش را  درباره این فیلم به سوره سینما چنین گفت: فیلم را دوست داشتم و به نظرم فیلم سختی بود.

 بازیگر «چه خوبه که برگشتی» گفت: به نظرم تدوین این فیلم یکی از خصوصیات مثبت آن به حساب می‌آید. همچنین بازی‌ها هم خوب هدایت شده بودند.

فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچکس » به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی است که در ان بازیگرانی چون: محمدرضافروتن، صابرابر، مهناز افشار، رضا کیانیان، آتیلاپسیانی و غیره به ایفای نقش پرداختند. این فیلم اولین نمایش سالن اصلی برج میلاد بود که ساعت :۱۳:۳۰ برای اصحاب رسانه و منتقدان به نمایش در آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>