سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

عباس رافعی «آینه‌های روبرو» را می‌سازد

Abbas-Rafei

عباس رافعی که این روزها «فصل فراموشی فریبا» را در نوبت اکران دارد تولید فیلم تلویزیونی «آینه‌های روبرو» را در برنامه کاری خود دارد.

عباس رافعی که این روزها «فصل فراموشی فریبا» را در نوبت اکران دارد تولید فیلم تلویزیونی «آینه‌های روبرو» را در برنامه کاری خود دارد.

سوره سینما- فیلمنامه این اثر به قلم جابر قاسمعلی روایتگر داستان صابر ابراهیمی روحانی خوش مشربی و خوش سخنی است که در برنامه اخلاقی تلویزیون به رفع مشکلات بینندگان می پردازد. پیش تولید این فیلم مردادماه و پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده کار شهریورماه کلید می خورد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آیت ابراهیمی پسر صابر علاقه مند به دختری است که پدر با این ازدواج مخالفت می کند.پسر که بیماری نهفته اش آشکار می شود پدر را به مصیبتی دچار می کند که این درد و مصیبت دریچه ای دیگر از ایمان را به روی او باز می کند. پیشتر نیز عباس رافعی فیلم سینمایی «آزادراه» را با موضوع روحانیت در سیمافیلم ساخته بود.

«آینه‌های روبرو» در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم تولید می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>