سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

انتقاد فروزنده از برخی رسانه‌های مجازی/ دوری‌ام از بازیگری مقطعی است

negar-foroozandeh

بازیگر فیلم سینمایی «کافه ستاره» از انتشار مطالب کذب و خلاف واقع در فضاهای مجازی انتقاد کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «کافه ستاره» از انتشار مطالب کذب و خلاف واقع در فضاهای مجازی انتقاد کرد.

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور کمرنگ خود در بازیگری به سوره سینما گفت: این دوری از بازیگری اجباری نیست و من به اختیار و از سر ناچاری این کار را انجام داده‌ام، به این دلیل که فکر می‌کنم با شرایط موجود انرژی بیهوده صرف می‌کنم و این حضور برآیند مثبتی ندارد. با این حال وقتی یک اثر پخش یا اکران می‌شود و نظر و رضایتم را جلب نمی‌کند، از مخاطب هم نمی‌توان انتظار رضایت داشت و از طرفی هم باید با موضوع، گروه و عوامل یک کار کنار بیایم تا یک اثر را بپذیرم. در کل دوری من از بازیگری مقطعی است و به این معنی نیست که نمی‌خواهم بازی کنم.

این بازیگر با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه‌های مجازی و شبکه های اجتماعی ادامه داد: در موارد بسیاری شاهد بوده‌ام که به دروغ و بدون اطلاع در مورد شخصی‌ترین مسائل زندگی من مطالبی را منتشر کرده اند که من اطلاعی از آن ندارم، از مسائلی در مورد عمل جراحی زیبایی گرفته تا اینکه شخصی را به عنوان همسر من معرفی کرده اند که من تا به حال یکبار هم با این فرد مواجه نشده‌ام.

فروزنده ادامه داد: من فکر می کنم که نظارت در بسیاری از موارد لازم است، برخی افراد از فضاهای آزاد و شرایطی که دارند استفاده های نابجا و سوء می‌کنند و در اصل ظرفیت، جنبه و فرهنگ صحیح استفاده از وسایل ارتباط جمعی را ندارند و بدون هیچ دلیلی به قضاوت در مورد انسان‌ها می‌پردازند. همیشه رسانه‌ها و اهالی مطبوعات در روند پیشرفت هنر و سینما تاثیرگذار بوده‌اند و باید تعاملی درست و صحیح میان این دو قشر ایجاد شود و برای کاهش میزان استفاده های نابجا، نظارت و کنترل درستی در این مسیر صورت بگیرد.

نگار فروزنده بازی در فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها»، «کافه ستاره»، «میکس» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>