سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

یک مجموعه مستند درباره حجاب ساخته می‌شود/ کاهش جمعیت موضوع یک مستند

hejab

محسن اخوان مستندهایی با موضوع حجاب و فرزندآوری تولید می‌کند.

محسن اخوان مستندهایی با موضوع حجاب و فرزندآوری تولید می‌کند.

اخوان درباره ساخت دو مستند به سوره سینما گفت: مستند اول با موضوع عفاف و حجاب است که قصد داریم آن را در ۸ قسمت و به صورت سریال بسازیم . فیلمنامه این مستند را حسین شمقدری نوشته و با تایید آن پیش تولید را آغاز خواهیم کرد. مستند دوم درباره سبک زندگی مادرانه و کاهش جمعیت است که فیلمنامه آن را محمد حسن یادگاری نوشته است. در این مستند با گفتگو با والدین به ویژه مادران مساله باروری و مشکلات آن را از دیدگاه یک زن و شوهر به ویژه مادر بررسی می‌کنیم. این مستند با تایید فیلمنامه وارد مرحله  پیش تولید و تصویربرداری خواهد شد. کارگردان این مستند محمد حسن یادگاری خواهد بود.

این تهیه‌کننده و فیلمساز درباره تولید قسمت جدید از مجموعه مستند «میراث آلبرتا» گفت: بر طبق فیلمنامه  تصویربرداری این مستند در آمریکا و کانادا انجام خواهد شد. سال گذشته برای ویزای آمریکا برای یک گروه ۴ نفره اقدام کردیم که از این گروه فقط یک نفر توانست ویزا بگیرد و همان یک نفر پیش‌تولید را نوروز امسال در آمریکا انجام داد. به تازگی درخواست ویزا برای کانادا داده‌ایم که در صورت صدور ویزا پیش‌تولید در کانادا به زودی شروع می‌شود.

مجموعه مستندهای «میراث آلبرتا» به بررسی فرار مغزها و مهاجرت آن ها به خارج از کشور می‌پردازد . قسمت اول این مستند در ایران و قسمت دوم این مستند در اروپا ساخته شد. قسمت سوم این مستند به زودی در آمریکا و کانادا ساخته خواهد شد. کارگردان این مستند حسین شمقدری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>