سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

ملودرام اجتماعی در «یک فنجان چای تلخ»/ داستان یک شک

ebrahim-ebrahimiam

نگارش فیلمنامه سینمایی «یک فنجان چای تلخ» به پایان رسیده و با دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین می‌رود.

نگارش فیلمنامه سینمایی «یک فنجان چای تلخ» به پایان رسیده و با دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین می‌رود.

ابراهیم ابراهیمیان به سوره سینما گفت: سعید سعدی تهیه کنندگی این پروژه را به عهده خواهد داشت و به محض دریافت مجوز ساخت از یک ماه دیگر فیلمبرداری را در تهران آغاز خواهیم کرد. این فیلم به جز دو سکانس جاده شمال در تهران جلوی دوربین خواهد رفت. عوامل پشت صحنه و برخی بازیگران ما قطعی شده‌اند و به محض دریافت پروانه اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و رابطه آدم هارا در شرایط خاص اجتماعی روایت می‌کند.«یک فنجان چای تلخ» درباره احمدرضا مقدم استاد برجسته دانشگاه است که به واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و به آرامی همه داشته‌های احمدرضا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

ابراهیم ابراهیمیان پیش از این با «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» کارگردانی سینما را تجربه کرد. این فیلم سینمایی قرار است نیمه دوم امسال اکران عمومی شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>