سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمنامه خوب به من پیشنهاد نشد/ رضوی با «یک صبح ناگهان» روی صحنه می‌رود

atefeh-razavi

بازیگر فیلم سینمایی «سفر به چزابه» از ضعف فیلمنامه‌ها در سال‌های اخیر انتقاد کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «سفر به چزابه» از ضعف فیلمنامه‌ها در سال‌های اخیر انتقاد کرد.

عاطفه رضوی در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود و کم کاری در سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: مدتی است در پروژه «کیمیا» به کارگردانی آقای جواد افشار حضور دارم و فکر می کنم تا آخر سال هم تصویربرداری این مجموعه ادامه دارد. این سریال چند کاراکتر اصلی دارد که من نقش مهتاب یکی از این چند شخصیت را ایفا می‌کنم.

وی افزود: من هیچوقت بازیگر پرکاری نبودم، اما دلیل اینکه در گذشته بیشتر دیده می‌شدم و آن نقش‌ها و فیلم‌ها در یاد مردم مانده است فیلمنامه‌های خوبی بود که این سالها کمتر وجود داشته است. متاسفانه در سال‌های اخیر فیلمنامه‌هایی که من پیشنهاد شده رغبتی برای بازی در من ایجاد نمی‌کرده. فیلمنامه‌های خوبی که وجود داشته هم به من پیشنهاد نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی «چهره» ادامه داد: یکی از دلایل پذیرفتن نقش مهتاب در سریال «کیمیا» گروه خوب، کارگردان و فیلمنامه خوب است و امیدوارم همانطور که در فرایند تولید شرایط خوبی سپری می‌کنیم هنگام پخش هم این مجموعه با استقبال مواجه شود و وضعیت مطلوب در جذب مخاطب داشته باشد. علاوه بر این مجموعه قرار است به کارگردانی حسین پاکدل نمایش «یک صبح ناگهان» را از مهرماه روی صحنه ببریم که فعلا در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم.

عاطفه رضوی بازی در فیلم‌های سینمایی «نرگس»، «رقص شیطان»، «آن سوی آتش» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>