سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» به اهواز رسید/ اکران عید فطر در خوزستان

fereshte-ha

فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می آیند»، «کلاشینکف» و «رد کارپت» در سینماهای اکسین، قدس و بهمن اهواز اکران شدند.

فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می آیند»، «کلاشینکف» و «رد کارپت» در سینماهای اکسین، قدس و بهمن اهواز اکران شدند.

سوره سینما- با آغاز اکران عید فطر از امروز چهارشنبه اول مردادماه سه فیلم جدید در اهواز روی پرده می‌روند. «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است. این کارگردان نویسنده فیلمنامه‌های «حوض نقاشی» و «طلا و مس» را در کارنامه خود دارد. در این فیلم سینمایی جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و… بازی کردند.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» محصول مشترک حوزه هنری و منوچهر محمدی از چهارشنبه یکم مرداد ماه همزمان با تهران و سراسر کشور در سینما اکسین اهواز در هشت نوبت از ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ نمایش دارد که بلیت سانس‌های ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۲۲ و ۲۳:۳۰ طبق اعلام قبلی نیم بهاست.

«کلاشینکف» جدیدترین فیلم سعید سهیلی است که مضمونی اجتماعی دارد. ساعد سهیلی، رضا عطاران، اندیشه فولادوند، جمشید هاشم‌پور، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی و شهرام حقیقت دوست در «کلاشینکف» بازی کردند. این فیلم در هشت نوبت از ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۲۳ در سینما قدس اهواز نمایش خواهد داشت. بلیت سانس‌های ۲۱:۳۰، ۲۳، این سینما نیم بهاست. در سایر سانس‌ها بلیت ردیف‌های جلوی سالن نمایش نیم بها عرضه می‌شود.

«رد کارپت» دومین فیلم بلند رضا عطاران در مقام کارگردان است که پیش از این در سینما اکسین اهواز اکران داشته است. این فیلم که با بازی رضا عطاران توانسته به فروش میلیاردی در کشور دست پیدا کند در سینما بهمن روی پرده می‌رود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>