سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

پشت رژیم صهیونیستی به قدرت‌های بزرگ گرم است/ این جنایت‌ها توجیه ناپذیر است

asghar-hemmat

بازیگر باسابقه سینما و تئاتر جنایات اسرائیل علیه مردم غزه را توجیه‌ناپذیر و ظالمانه دانست.

بازیگر باسابقه سینما و تئاتر جنایات اسرائیل علیه مردم غزه را توجیه‌ناپذیر و ظالمانه دانست.

اصغر همت بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره کشتار مردم غزه به سوره سینما گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایات دردناک باید به عنوان جنایتکار جنگی در مجامع بین المللی محاکمه شود، هرچند که قدرت‌های بزرگ دنیا به این جریان اهمیت نمی دهند، چون منافع خود آنها در خطر است و پشت این رژیم هم به همین قدرت‌ها گرم است.

وی با تاکید بر محکومیت این جنایت‌ها گفت: کشتار مردم عادی و کودکان بیگناه به هر دلیل جنایت محسوب می‌شود و هر مساله ای که میان سیاستمداران وجود داشته باشد نباید منجر به کشتار مردم بی‌گناه شود و این اقدام به هیچ عنوان توجیه نخواهد شد. این اقدامات جنایتکارانه و کشتار ملت مظلوم غزه خاطر اکثریت مردم را مکدر کرده. من فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم خداوند از تقصیر و گناه مسببان این اتفاقات تلخ نگذرد.

بازیگر مجموعه «امام علی» (ع)  با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه ادامه داد: افرادی که خود را در این زمینه متعهد می دانند، اقدامی فرهنگی و مناسب این بحران و فاجعه انسانی انجام نمی‌دهند. این به دلیل تشتت، چند دستگی و وجود سلیقه های شخصی و جناحی است و اینکه ما یک روند سالم بخصوص در سیستم سینمایل خود نداریم.

اصغر همت که سابقه چند دهه فعالیت در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون را دارد، در سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی «آخرین ملکه زمین» و «یه حبه قند» به ایفای نقش پرداخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>