سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

وضعیت این روزهای رضا رویگری/ فعلا نمی‌توانم بخوانم

reza-rooygari

رضا رویگری از شرایط فعلی جسمی خود بعد از سکته مغزی و دوران نقاهت پس از آن خبر داد.

رضا رویگری از شرایط فعلی جسمی خود بعد از سکته مغزی و دوران نقاهت پس از آن خبر داد.

رویگری که پس از عارضه سکته مغزی دوران نقاهت را دور از بازیگری می‌گذارند به سوره سینما گفت: در حال حاضر قدرت کار و حرکت دادن دستانم را ندارم، اما وضعیت پایم بهتر است و می‌توانم آن را حرکت دهم. شرایط پیش آمده روی صدایم تاثیر گذاشته و فعلا نمی‌توانم بخوانم. پزشکان می‌گویند شرایط جسمی‌ام رو به بهبود می‌رود و فقط باید حوصله داشته باشم تا این دوران تمام شود. در همین احوال دوستان برای آینده پیشنهادهای بازی هم داده‌اند که امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی‌ام باز گردد و بتوانم مقابل دوربین بروم.

این بازیگر دی ماه سال گذشته به دلیل پیدا شدن لخته خون در مغزش، دچار سکته شد. قبل از این عارضه وی مشغول بازی در سریال «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی بود. رویگری که با سرود انقلابی «ایران ایران» در زمینه موسیقی هم شناخته شده تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام‌های «از عشق گفتن»، «غوغا» و «کازابلانکا» منتشرکرده است. او علاوه بر خوانندگی، در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاههایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

رضا رویگری بازی در فیلم‌های سینمایی «سرزمین آرزوها»، «دخترم سحر»، «مسافر ری»، «بوتیک»، «اخراجی‌ها ۳» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>