سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۳ در ۴:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

قاری‌زاده «سلام پدربزرگ» را شهریورماه کلید می‌زند/ احتمال همکاری مجدد با مشایخی

mashayekhi

فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» نیمه دوم شهریورماه با موضوعی خانوادگی و اجتماعی در ژانر کودک و نوجوان کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» نیمه دوم شهریورماه با موضوعی خانوادگی و اجتماعی در ژانر کودک و نوجوان کلید می‌خورد.

مجید قاری زاده نویسنده و کارگردان درباره تولید جدیدترین فیلم سینمایی خود به سوره سینما گفت: فیلمنامه «سلام پدربزرگ» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی من مقابل دوربین خواهد رفت. «سلام پدربزرگ» با فضای اجتماعی و خانوادگی در ژانر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد و به احتمال بسیار قوی پس از دریافت پروانه مقدمات را فراهم کرده و نیمه دوم شهریورماه کار را کلید خواهیم زد.

این کارگردان با اشاره به اینکه «سلام پدربزرگ» در تهران ساخته خواهد شد افزود: از آنجا که فاصله زیادی تا جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان باقی نمانده ، بعید می دانم کار برای این جشنواره آماده شود، اما تمام تلاش خود را می‌کنم که اولین اکران این اثر در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد.

قاری‌زاده درباره بازیگران این فیلم گفت: با وجود اینکه هنوز در این مورد صحبتی نشده، اما به احتمال زیاد همکاری مجدد با جمشید مشایخی خواهم داشت. من و آقای مشایخی غیر از همکاری در دو اثر به عنوان یک دوست سفرهای خوبی با هم داشتیم و بسیار از این استاد آموختم و امیدوارم خداوند به این عزیز عمر با عزت بدهد.

مجید قاری‌زاده فیلم‌های سینمایی «پدر بزرگ»، «آن سفر کرده»، «سرزمین آرزوها»، «دخترم سحر»، «شقایق»، «زن امروز »، «جوانی» و « پسران آجری » را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>