سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۳ در ۴:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

توزیع قسمت ششم مجموعه انیمیشن «شکرستان» در شبکه نمایش خانگی

shekarestan

قسمت ششم مجموعه انیمیشن «شکرستان» از تولیدات مرکز مطالعات انیمیشن حوزه هنری در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

قسمت ششم مجموعه انیمیشن «شکرستان» از تولیدات مرکز مطالعات انیمیشن حوزه هنری در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

سوره سینما- پایگاه خبری حوزه هنری نوشت: مجموعه انیمیشن «شکرستان» که پیش از این ۵  قسمت از آن وارد بازار شده بود؛ از ۱۲ مردادماه ششمین قسمت این مجموعه از سوی موسسه هنرهای تصویری وارد نمایش خانگی خواهد شد. «شکرستان» با بیش از ۱۸۰ شخصیت، داستان‌هایی را در یک شهر قدیمی و خیالی دنبال می کند. هر قسمت از این مجموعه داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر درآمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

کارگردان مجموعه «شکرستان» بابک نظری و سعید ضامنی و تهیه کننده آن سید مسعود صفوی است. مرحوم استاد جلال ذوالفنون به عنوان آهنگساز و مرتضی احمدی به عنوان راوی با این مجموعه همکاری داشته‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>