سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

«آه و آینه» اول مهر کلید می‌خورد/ رافعی و ساخت فیلم درباره مقاومت لبنان

abbas-rafei

عباس رافعی پیش‌تولید فیلم تلویزیونی «آه و آینه» را با موضوع روحانیت شهریورماه امسال آغاز می‌کند.

عباس رافعی پیش‌تولید فیلم تلویزیونی «آه و آینه» را با موضوع روحانیت شهریورماه امسال آغاز می‌کند.

رافعی درباره پروژه تازه خود به سوره سینما گفت: فیلم تلوزیونی «آه و آینه» پروژه جدیدی است که به اشتباه خبر آن  با نام «آینه‌های روبرو» منتشر شده بود. نام «آینه های روبرو» پیش از این به عنوان فیلمنامه‌ای از بهرام بیضایی و فیلم سینمایی از نگار آذربایجانی ثبت شده است و این دو اثر هیچ ارتباطی با فیلم ما نخواهد داشت. « آه و آینه» قصه یک روحانی است که دچار مصیبت می‌شود. آه او در آینه ردی جا می‌گذارد و نمادی است از آنچه که قرار است به تصویر درآید.

وی افزود: به تازگی کارگردانی فیلمی با نام «آوازهای سرزمین من» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی پیشنهاد شده است. این فیلم با توجه به نگاه داستانی که به مقاومت مردم لبنان  دارد در این کشور فیلمبرداری می‌شود. من تجربه ساخت دو فیلم «تولدی دیگر» و «بیگانگان» را در لبنان داشتم به این پروژه دعوت شدم. همچنین فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به دفتر پخش فیلم نیمروز سپرده شد و به احتمال زیاد مهرماه اکران می‌شود. آنونس و تیزر را پرهام وفایی ساخته است. ایده قصه را حسین قاسمی جامی مطرح کرد و بازنویسی فیلمنامه را امین بهروزی به عهده دارد.

عباس رافعی فیلم‌های سینمایی «راز مینا»، «پروانه»، «آزادراه»، «ملاقات» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>