سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

امیرحسین آرمان با «زخم» به تلویزیون می‌آید

amirhosein-arman

امیرحسین آرمان که پیش از این با مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» در قاب تلویزیون ظاهر شده بود با سریال«زخم» روی آنتن شبکه سه می آید.

امیرحسین آرمان که پیش از این با مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» در قاب تلویزیون ظاهر شده بود با سریال«زخم» روی آنتن شبکه سه می‌آید.

آرمان در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی را برای جشنواره فیلم فجر خواهم داشت، به تازگی در سریال تلوزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور نقش مازیار را بازی کردم و در فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته حضور داشتم که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

امیرحسین آرمان با فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. او فیلم‌های سینمایی «صدسال به این سال‌ها»، «برف روی شیروانی داغ» و «بیداری رویاها» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>