سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش‌تولید «ماموریت در تهران» از هفته آینده/ ادامه مذاکره با سینماگران هندی برای «سلام بمبئی»

hasan-dadkhah

پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت در تهران» به کارگردانی مهدی مظلومی از هفته آینده شروع می‌شود.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت در تهران» به کارگردانی مهدی مظلومی از هفته آینده شروع می‌شود.

حسن دادخواه تهیه کننده این فیلم سینمایی در رابطه با حضور بازیگر دوم مرد در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به سوره سینما گفت: در این فیلم دو بازیگر اصلی حضور خواهند داشت. یکی از آنها همانطور که پیش از این هم اعلام شد محمدرضا گلزار است اما ترجیح می دهیم بازیگر دوم را از بین چهره های جدید انتخاب کنیم. در فیلمنامه کاراکتر مردی بین ۲۵ تا ۳۵ سال وجود دارد که کنار دو بازیگر اصلی ایفای نقش خواهد کرد. به همین منظور هفته آینده به طور رسمی فراخوان را منتشر خواهیم کرد.

دادخواه افزود: تقریبا ۹۰ درصد کارهای مقدماتی انجام شده است و ما ۱۰ شهریورماه برای ملاقات با آمیتا باچن عازم هندوستان هستیم. این فیلم ۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و از آنجا که بخش عمده فیلمبرداری هم در این کشور انجام می‌گیرد و کمتر از ۲۰ درصد در ایران و فرانسه جلوی دوربین خواهد رفت، طبق صحبت‌هایی که با اومش مهرا تهیه‌کننده هندی داشتیم قرار شد بخش عمده هزینه ها را تهیه‌کننده هندی متقبل شود.

وی ادامه داد: از آنجا که فیلم تولیدی بین‌المللی است این میزان سرمایه برای یک فیلم چندان دور از ذهن نیست، اما به نظر من منطقی نبود این فیلم در شرایط فعلی سینمای ایران هزینه شود. به همین خاطر قرار بر مشارکت دو تهیه کننده هندی و فرانسوی شد. خوشبختانه آنها با توجه به نوع کار و اینکه بخش اعظم آن خارج از ایران می‌گذرد هزینه را تقبل کردند.

این تهیه کننده در رابطه با سایر فعالیت های خود گفت: پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت در تهران» به کارگردانی مهدی مظلومی از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

 


One thought on “آغاز پیش‌تولید «ماموریت در تهران» از هفته آینده/ ادامه مذاکره با سینماگران هندی برای «سلام بمبئی»”

  1. وحید می‌گه:

    سلام و تقدیراز مطالب خوب شما.

    ممنون میشم اگر این فراخوان اعلام شده، و نیز  جایی که منتشر شده رو اعلام فرمائید. سپاس گذارم

Comments are closed.