سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری آیین افتتاح «دورهمی زنان شکسپیر»/ میلانی، زارع، تفتی و اسکندری در ایرانشهر

dorehami1

تهمینه میلانی بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ مردادماه زنگ آیین افتتاح نمایش «دور همی زنان شکسپیر» را به صدا درآورد.

تهمینه میلانی بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ مردادماه زنگ آیین افتتاح نمایش «دور همی زنان شکسپیر» را به صدا درآورد.

سوره سینما- دیروز یکشنبه به سنت سال‌های اخیر مجموعه تئاتری ایرانشهر آیین افتتاح یک نمایش با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد. تهمینه میلانی کارگردان سینما زنگ آغاز اجرای این نمایش را به صدا درآورد. کامران تفتی، ستاره اسکندری، افسانه ماهیان، لاله اسکندری، سعید امیر سلیمانی، ورقا عامری، لیلا زارع، امیر اثباتی و … در این مراسم حضور داشتند که اجرای آن را مسعود فروتن برعهده داشت. بهاره رهنما و بازیگران گروهش ابتدا به حضار خیرمقدم گفتند و با لباس‌های سپید به میان جمعیت آمدند. بهاره رهنما کارگردان و بازیگر «دور همی زنان شکسپیر» با تشکر از میهمانان و بازیگران نمایشش گفت: ما این لباس را انتخاب کرده‌ایم تا با زنان و کودکان غزه همدردی کنیم، نماد صلح باشیم و آرزو کنیم جهان همواره در آرامش و صلح باشد. من از آقای مجید سرسنگی مدیر محترم مجموعه ایرانشهر ممنونم که بستری فراهم کردند تا این نمایش اجرا شود. بعضی خرده می گیرند که من در تئاتر پر کارم، من تنبل نیستم و بسیار انرژی گذاشتم تا این نمایش روی صحنه برود. هر فرد دیگری هم به اندازه من تلاش کند آثارش اجرا می شود.

dorehami2

تهمینه میلانی که کمی با تاخیر به مجموعه ایرانشهر رسید پیش از به صدا درآوردن زنگ آغاز این نمایش گفت: بهاره رهنما از بازیگرانی است که تلاش زیادی برای کارشان دارند و من این تلاش و عشق به کار را ستایش می‌کنم. پس از به صدا درآمدن زنگ حضار به تماشای «دور همی زنان شکسپیر» نشستند. مهناز افشار، بهاره رهنما، نسیم ادبی، کمند امیرسلیمانی، سحر دولتشاهی و بهنوش بختیاری بازیگران این نمایش هستند که ساعت ۱۹ در سالن سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>