سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۴:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

شراره رخام به «صفر» رسید

sharareh-rokham

شراره رخام مقابل دوربین فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌فر رفت.

شراره رخام مقابل دوربین فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌فر رفت.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی این فیلم سینمایی،تا کنون نیمی از فیلم برداری فیلم سینمایی «صفر» پشت سر گذاشته شده است و شراره رخام دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که به قلم مسعود یزدانی فر نوشته شده است، آمده:سه دوست و هم محله ای قدیمی بعد از سالها در یک گروه خلاف کار قرار می گیرند ودرپی یک معامله بزرگ هستند که فتنه های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعث می شود که تصمیم به نابودی یکدیگر می گیرند.
پولاد کیمیایی،میلاد کی مرام،هدی زین العابدین،مهدی سلوکی،میرطاهر مظلومی،رامسین کبریتی،ارسلان قاسمی،الهام ارکیا وبا معرفی شهروز فرهادیه وعاطفه بختیاری،بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
دیگر عوامل این فیلم سینمای عبارتند از:مدیر فیلم برداری:سینا کرمانی زاده، طراح صحنه و لباس:آزاده قوام، طراح گریم:پدرام زرگر، مدیر صدابرداری:مسعود شاهوردی،مدیر برنامه ریزی و دستیاراول کارگردان: شاهین غلامرضایی،منشی صحنه:ساناز هرندی،عکاس:سینا نور محمدی،روابط عمومی:بهناز شیربانی، مدیر تدارکات:مرتضی خسروی،مدیرتولید:مهدی چراغی.
علیرضا اشکبوس تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>