سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب

عوامل «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سینما هویزه مشهد/ آغاز فاز جدید تبلیغات فیلم

fereshte-ha

نویسنده و کارگردان «فرشته‌ها با هم می آیند» به همراه جواد عزتی، نازنین بیاتی و الهام کردا دوشنبه ۱۹ مردادماه در سینما هویزه مشهد به دیدن این فیلم می‌نشینند.

نویسنده و کارگردان «فرشته‌ها با هم می آیند» به همراه جواد عزتی، نازنین بیاتی و الهام کردا دوشنبه ۱۹ مردادماه در سینما هویزه مشهد به دیدن این فیلم می‌نشینند.

سوره سینما- حامد محمدی کارگردان این فیلم به همراه بازیگران روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه عازم مشهد مقدس می‌شوند و از سانس ۱۶ با مخاطبین و تعدادی از روحانیون به دیدن این فیلم در سینما هویزه می‌نشینند. همچنین پس از نمایش فیلم به همراه مخاطبین در ساعت ۱۸ نشست پرسش و پاسخ با حضور حامد محمدی، جواد عزتی، نازنین بیاتی و الهام کردا برگزار میشود. در این جلسه در کنار مخاطبان روحانیون حضور دارند و عوامل فیلم پاسخگو سوالات آنها پیرامون این فیلم خواهند شد.

«فرشته ها با هم می آیند» محصول حوزه هنری و منوچهر محمدی از اول مرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی شده است و تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. دیدار بازیگران و عوامل این فیلم با مردم و مخاطبین در سینما هویزه مشهد آغاز فاز جدید تبلیغات «فرشته ها با هم می آیند» است که در شهرهای دیگر نیز ادامه پیدا می کند. در «فرشته ها با هم می آیند» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی، جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا و … بازی می کنند. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال روبرو شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>