سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۳ در ۳:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

سینما روایت میزبان «فرشته‌ها با هم می‌آیند» می‌شود

fereshte-ha-2

یازدهمین جلسه «سینما روایت» به اکران فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اختصاص دارد.

یازدهمین جلسه «سینما روایت» به اکران  فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اختصاص دارد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سینما روایت، «فرشته ها با هم می آیند» اولین تجربه کارگردانی حامد محمدی است، که پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس فعالیت داشته است. این فیلم داستان به خانواده یک روحانی جوان است که با تولد فرزندان سه قلویش دچار مشکلاتی می شود. جواد عزتی،‌ نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا در این فیلم نقش آفرینی دارند.

تهیه کنندگی «فرشته ها با هم می آیند» بر عهده منوچهر محمدی است و همایون اسعدیان نیز به عنوان مشاور کارگردان با فیلم  همکاری داشته است. اکران فیلم «فرشته ها با هم می آیند» با حضور حامد محمدی کارگردان و منوچهر محمدی تهیه کنند فیلم صورت خواهد گرفت و محمد تقی فهیم منتقد سینما به عنوان کارشناس به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت. یازدهمین جلسه اکران سینما روایت روز یکشنیه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>