سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب
نصیریان:

جشنواره مقاومت می‌تواند فریاد ایرانیان را علیه نسل‌کشی به گوش جهان برساند

ali-nasirian

بازیگر فیلم «شکارچی شنبه» تاکید کرد جشنواره فیلم مقاومت می‌تواند فریاد حمایت ایرانیان علیه اسرائیل را به گوش جهان برساند.

بازیگر فیلم «شکارچی شنبه» تاکید کرد جشنواره فیلم مقاومت میتواند فریاد حمایت ایرانیان علیه اسرائیل را به گوش جهان برساند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره  بینالمللی فیلم مقاومت علی نصیریان گفت: بسیاربرایم  باعث تاسف است که یک دنیای بی غیرت کشتار همنوعان خود را نگاه می کنند و هیچ نمی گویند.مردم بی دفاع و بی سلاحی که یک رژیم تا دندان مسلح جلوی چشم تمام دنیا میکشند و مردم دنیا نه تنها چیزی نمی گویند بلکه مهر تایید بر عملکرد آنها می زنند.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد: دنیا بسیار دنیای غریبی شده . سابق براین  و در گذشته وقتی  ظلم و جوری می شد  سعی در انکار آن می شدو این ظلم و ستم را پنهان  می کردند اما امروزه در جلوی چشم مردم، ظلم و ستمی که به بیچارگان  می شود تایید میکنند و حتی به رژیم خونخوار اسلحه هم می دهند. عرب‌هایی که هم نژاد و هم خون این بیچارگان هستند را ببینید که چگونه در برابر این ظلم و جفا هیچ نمی گویند!! من احساس می کنم عرب ها در این حرکت وحشیانه به مردم بی دفاع دست دارند.

او افزود: زن و بچه مردم بی دفاع را می کشند به نظر من این نسل کشی و آدم کشی نه با قانون حقوق بشر و نه با هیچ قوانین دیگری جنگی همخوانی ندارد.جلوی چشم بشریت در قرن بیست و یک اینگونه ظلم می کنند آنها که غیرت دارند از این مردم مظلوم حمایت میکنند ولی بقیه مردم  ساکت نشسته و هیچ حرکتی نمیکنند.

بازیگر فیلم «بوی پیراهن یوسف» در خصوص جشنواره فیلم مقاومت و ابراز خشم و انزجار از این طریق گفت: هر قدمی که برای این مظلومین بیچاره برداشته شود موثر است. از نام مقاومت پیداست که تلاش دارد مقابل ظلم بایستد. قطعا این جشنواره می تواند فریاد حمایت ایرانیان را علیه این خونخواران به گوش جهان برساند. من  هم به سهم خودم از یک چنین حرکت هایی حمایت می کنم. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>