سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از «فرشته‌ها» در سینما بهمن/ فروش خوب «رد کارپت»

bahman-fereshte-ha

مدیر سینما بهمن از فروش فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در این سینما ابراز رضایت کرد.

مدیر سینما بهمن از فروش فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در این سینما ابراز رضایت کرد.

میثم مرادی به سوره سینما گفت: برنامه اکران عید فطر در این سینما با نمایش دو فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی و «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران ادامه دارد. استقبال از فیلم خانوادگی و صمیمی «فرشته‌ها» در سالن یک ادامه دارد و فیلم «ردکارپت» که در سالن دو روی پرده رفته همچنان خوب می‌فروشد. بیشترین استقبال از فیلم‌ها مربوط به روزهای سه‌شنبه، پنج شنبه و جمعه است. به ویژه سه شنبه ها به دلیل بلیت نیم بها تعداد مخاطبان بالاتر از روزهای دیگر است.

وی ادامه داد: از آغاز سال سینما بهمن فروش قابل قبولی داشته و «طبقه حساس»، «معراجی‌ها» و «رد کارپت» آثار فروش ۵ ماه اخیر بوده اند. «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی در این سینما حدود ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. سینما بهمن در اکران دوم عید فطر امسال منتظر نمایش «شهر موشها» است که تبلیغات محیطی آن شروع شده و به زودی آن را در سالن ۲ اکران خواهیم کرد. 

مرادی با اشاره به وضعیت سینما بهمن گفت: این سینما یکی از بزرگترین سینماهای حوزه هنری در تهران است، به دلیل وسعت آن بازسازی هزینه بالایی خواهد داشت. دوستانمان در موسسه بهمن سبز در تلاش هستند تا بودجه مناسب برای بازسازی این سینمای قدیمی اما مهم تامین شود و ما بتوانیم وضعیت این سینما را به سطح عالی برسانیم. سینما بهمن در میدان انقلاب قرار دارد و این محیط به دلیل فضای دانشجویی می تواند به فروش فیلم ها کمک کند و باید از این امکان استفاده کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>