سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور عطاران کنار مردم تا آخرین روز اکران/ «ردکارپت» آبان به شبکه نمایش خانگی می‌آید

red-carpet

فیلم سینمایی «ردکارپت» آبان ماه امسال وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 فیلم سینمایی «ردکارپت» آبان ماه امسال وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

احمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با شرایط اکران و گیشه «رد کارپت» خود به سوره سینما گفت: همانطور که در قرارداد باشورای صنفی نمایش هم آمده بود «ردکارپت» به مدت سه هفته بعد از ماه رمضان روی پرده می ماند و بعد از آن «شهر موش ها» جایگزین فیلم ما خواهد شد اما این فیلم بعد از خارج شدن از سرگروه با در اختیار داشتن نیمی از تعداد سالن هایی که تا الان داشته به نمایش ادامه می دهد.

وی افزود: الان که به روزهای پایانی اکران نزدیک می شویم بسیار خوشحالم که فیلم در ماه رمضان اکران شد. با توجه به شرایط و بضاعت ما در تولید مردم استقبال کردند و به فیلم ما و سینماها در ماه رمضان رونق بخشیدند. من و رضا عطاران خوشحالیم که فیلم دیده شد و رضایت مردم را جلب کرد البته انتقاداتی هم به کار وارد بود که با کمال میل پذیرای آن بودیم.

احمدی ادامه داد: زمانی که پیشنهاد شد «ردکارپت» در این زمان اکران شود محمد احسانی معاون آثار سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی ، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای از جمله افرادی بودند که برای نمایش مارا حمایت کردند ضمن اینکه تلاش های شرکت فیلمیران و کانون تبلیغاتی ایران نوین برای بهتر دیده شدن را نباید نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه رضا عطاران پنجشنبه و جمعه گذشته را در سینماهای ملت و آزادی حضور داشت گفت: عطاران مطابق هفته های گذشته در سینماها حضور دارد و با مردم به تماشای فیلم می نشیند. تا زمانی که «ردکارپت» روی پرده اکران قرار دارد این بازیگر هم در کنار مردم تماشاگر فیلم خواهد بود.