سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۴:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

قصه خوب باعث ارتباط مخاطب با «فرشته‌ها» شده است/ ادامه اکران به دلیل حفظ کف فروش

fereshte-ha

مدیر پخش حوزه هنری با اشاره به اینکه اکران فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به دلیل حفظ کف فروش ادامه دارد، قصه خوب را دلیل استقبال مخاطب از این فیلم عنوان کرد.

مدیر پخش حوزه هنری با اشاره به اینکه اکران فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به دلیل حفظ کف فروش ادامه دارد، قصه خوب را دلیل استقبال مخاطب از این فیلم عنوان کرد.

سوره سینما- فارس نوشت: غلامرضا فرجی در خصوص آخرین آمار فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و ادامه اکران این فیلم گفت: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» تا پایان روز جمعه ۴۳۸ میلیون تومان فروش کرده است که ۳۳۳ میلیون سهم تهران و ۱۰۵ میلیون سهم شهرستان بوده است که میزان استقبال از فیلم نیز در حال افزایش است.

وی افزود: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی مخاطبان این فیلم هستیم اما آنچه باعث شده تا تماشاگر با «فرشته‌ها با هم می‌آیند» برقرار کند، قصه خوب است که باعث می‌شود تماشاگر در پایان فیلم با چهره‌ای راضی سالن را ترک کند. نکته دیگر نام فیلم است که در یاد مخاطب می‌ماند و از آنچائیکه هر پدر و مادری در آروزی داشتن فرزند است و فرزندان هم حکم فرشته‌ها را دارند این خط داستانی به دیده شدن فیلم کمک می‌کند.

فرجی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سینمای سرگروه خود که سینما آزادی است بیشترین مخاطب را بین همه فیلم‌ها دارد و در پردیس هویزه مشهد،سعدی شیراز،سپاهان اصفهان، ملت و زندگی تهران نیز استقبال خوبی را از این شاهد هستیم.

وی در خاتمه با اشاره به ادامه اکران «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اظهار داشت: به دلیل حفظ کف فروش اکران فیلم همچنان ادامه دارد اما قرار است پس از اتمام اکران ان فیلم سینمایی «خانوم» در گروه آزادی روی پرده برود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>