سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

«شهرک کودک» در راه جشنواره فیلم کودک

shahre-koodak1

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور به نیمه رسید.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلیپور به نیمه رسید.

سوره سینما، تاکنون صحنه‌های مربوط به خانه و سکانس های خارجی این فیلم تصویربرداری شده و در طی روزهای آینده صحنه های مربوط به بیمارستان و تالار مقابل دوربین خواهد رفت. همزمان با تصویربرداری مراحل تدوین در حال انجام است تا کار برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان آماده شود.

تصویربرداری این فیلم در ۲۰ جلسه انجام می شود و خانه ای در پیروزی ، بیمارستان پارک  و تالار لوکیشن های اصلی این پروژه است. در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می شود. فیلمنامه « شهرک کودک» به قلم محمد درویشعلی پور درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح ….

shahre-koodak2

آشا محرابی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن، محسن افشانی، ابراهیم شفیعی، مجید شهریاری و بازیگر خردسال عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند. احمد درویشعلی‌پور پیش از این کارگردانی برنامه عموپورنگ را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. « شهرک کودک» در گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم تولید می‌شود و به احتمال زیاد نام فیلم تغییر خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>