سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

«وروجک‌ها» در راه جشنواره فیلم کودک/ فروزش فیلم اژدری را کلید زد

voroojak-ha

فیلمبرداری فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری هفته گذشته در منطقه تهران پارس آغاز شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری هفته گذشته در منطقه تهران پارس آغاز شد.

سوره سینما- هفته گذشته ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک و نوجوان با حضور در سر صحنه این فیلم اولین پلان این فیلم را کلید زد. وی با ابراز خوشحالی از تولید اثار برای کودک و نوجوان سرزمینمان گفت: کار برای کودک و نوجوان ارزشمند، قابل احترام و در عین حال جذاب و سخت است. برای این گروه ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم این کار همچون ساخته های قبلی آقای اژدری به رونق سینمای کودک و نوجوان بیفزاید. «وروجک‌ها» یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره خواهر و برادری به نام‌های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتارهای ناشایست و نادرست به ستوه آورده‌اند. یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند متوجه می‌شوند که پدر و مادرشان ناپدید شده اند. ساینا و سینا قدم در راهی می‌گذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد.

علیرضا خمسه ،سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان، ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی، آرش ادیبی…بازیگران این فیلم هستند. عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری، تهیه‌کننده: مهدی احمدی، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مشاور فیلنامه: مجید رضابالا، مدیر فیلمبرداری: مجتبی رحیمی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح چهره پردازی: حسین یزدی، صداگذاری و تدوین :حامد رضی، صدابردار: بهروز عابدینی، جلوه‌های ویژه: امیر سحرخیز، آهنگساز: امیرسعید امیر اصلانی. 

«وروجک‌ها» سومین فیلک سینمایی فرزاد اژدری پس از «سلام بر فرشتگان» و «عملیات مهدکودک» است که برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>