سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

«دریاکنار» دوشنبه کلید می‌خورد/ تقبیح غیبت در یک فیلم ماورایی

arash-moayerian

فیلم سینمایی «دریا کنار» به تهیه کنندگی سید محسن وزیری و کارگردانی آرش معیریان دوشنبه در بابلسر کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «دریا کنار» به تهیه کنندگی سید محسن وزیری و کارگردانی آرش معیریان دوشنبه در بابلسر کلید می‌خورد.

آرش معیریان کارگردان فیلم سینمایی دریا کنار به سوره سینما گفت: این فیلم سینمایی برای اولین بار پیامدهای سوء و تبعات ناگوار تهمت زدن و اتهام بستن ناروا را در یک فضای خانوادگی و با القاء حس دلهره و تعلیق دراماتیک به تصویر می کشد. فیلمنامه این فیلم را رضا قهرمانی به نوشته است. سحر قریشی، سیروس گرجستانی، فتحعلی اویسی، نادر سلیمانی، نعیمه نظام دوست و امید علومی در آن بازی می‌کنند.

معیریان افزود: «دریا کنار» به طور کامل در منطقه بابلسر و دریا کنار کار می شود و روز دوشنبه سوم شهریورماه صحنه های مربوط به فضای شهری تصویربرداری خواهد شد. به احتمال زیاد فیلم را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده خواهم کرد و با توجه به اینکه نوعی بحث متافیزیک و ماورایی به مقوله غیبت دارد و این معضل گریبان بخشی از جامعه را گرفته، فکر می کنم فیلم خوبی شود.

وی با اشار به اینکه سرمایه کار بطور کامل از سوی تهیه کننده تامین شده است، ادامه داد: با توجه به مضمون این اثر و توصیه اخلاقی و دینی که در بطن آن نهفته شده است و از طرفی آمیختن آن با فضای دلهره و ترس و مشاهده رگه های طنز در آن در بعضی مقاطع ، فکر می‌کنم مخاطب ارتباط خوب و موثری با آن برقرار کند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مجتبی رحیمی مدیر فیلمبرداری، مسعود افشار طراح گریم، هادی افشار صدابردار، آرش معیریان تدوین و سوسن دین محمدی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>