سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب
سعیدی پور:

مردم «حوض نقاشی» را ایستاده در سینما آزادی دیدند

HozeNaghashi_005

استقبال از فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری در پردیس سینمایی آزادی نمایش این فیلم را به سانس فوق‌العاده رساند.

استقبال از فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری در پردیس سینمایی آزادی نمایش این فیلم را به سانس فوق‌العاده رساند.

رضا سعیدی‌پور به خبرنگار سوره سینما گفت: دیروز جمعه ۱۳ بهمن ماه فیلم سینمایی «حوض نقاشی» با استقبال گسترده در سینما آزادی اکران  شد، سه نمایش دیروز داشتیم که مردم ایستاده و نشسته روی موکت سالن فیلم را دیدند، ازدحام به قدری زیاد بود که ساعت ۲۳ برای این فیلم در سالن شهر هنر سانس فوق العاده داشتیم.

وی ادامه داد: این فیلم نخستین فیلمی است که در پردیس سینمایی آزادی به اکران فوق العاده رسیده، فیلم‌های دیگر هم در این دو روز نمایش خوب و گرمی در سینما آزادی داشتند. از عوامل فیلم آقای مازیار میری کارگردان هم در اکران حضور داشت، که مردم و مخاطبان نظراتشان را با او مطرح کردند، امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه هم احتمالا فیلم «کلاس هنرپیشگی» مخاطب بالایی خواهد داشت.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری در دو روز نخست سی و یکمین جشنواره فیلم فجر دو بار سانس فوق العاده داشته است. شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و … بازیگران این فیلم هستند.
«حوض نقاشی» محصول حوزه هنری و تهیه کننده آن منوچهر محمدی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>