سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

«طبقه حساس» به شبکه نمایش خانگی آمد/ فیلم پرفروش نوروزی در خانه‌ها

tabaghe-dvd

فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

سوره سینما- لوح فشرده فیلم سینمایی «طبقه حساس» توسط موسسه هنرنمای پارسیان هم زمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) در نقاط مختلف ایران توزیع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه ویدئو رسانه ایران، علی اکبر قائنی نجفی مدیر عامل موسسه هنرنمای پارسیان با اعلام این خبر افزود: در مرحله اول تعداد ششصد هزار نسخه از طبقه حساس تکثیر و توزیع شد و با توجه به پیش بینی های انجام شده از استقبال گسترده مردم از نسخه نمایش خانگی این فیلم ، برنامه ریزی لازم برای افزایش تیراژ در مرحله دوم نیز صورت گرفته است.

مدیر عامل هنرنمای پارسیان با درخواست از عموم علاقه مندان شبکه نمایش خانگی و خانواده های محترم درخواست کرد تا برای استفاده از کیفیت مطلوب این فیلم حتما نسخه های اریژینال طبقه حساس را خریداری کنند. به گفته قائنی نجفی به منظور ارج نهادن به زحمات چرخه توزیع مویرگی و همچنین تاکید بر وفاق و همدلی سینما و شبکه نمایش خانگی، این موسسه به تمام فروشگاههای توزیع کننده نسخه اریژینال طبقه حساس، تعداد  دو نسخه از این فیلم را به صورت هدیه  به فروشندگان طبقه حساس تقدیم کرده است.

لحظات جذاب پشت صحنه، آلبوم عکس، گفت و گو با عوامل و غیره از جمله بخش های ویژه ای هستند که در نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی طبقه حساس به علاقمندان ارائه شده است. رضا عطاران، بهاره رهنما، پانته‌آ بهرام، پیمان قاسمخانی، محمدرضا فروتن و … در این فیلم بازی کردند.

tabaghe-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>