سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «حانیه» در یزد ادامه دارد/ رزیتا غفاری در سریال تاریخی

hanieh

مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی ‌اشکذری در یزد تصویربرداری می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی ‌اشکذری در یزد تصویربرداری می‌شود.

رزیتا غفاری دراین باره به سوره سینما گفت: اخیرا در مجموعه تلویزیونی «حانیه» حضور داشتم و به تازگی بازی من به پایان رسیده. اما تصویربرداری تا یک ماه آینده ادامه دارد. این سریال تاریخی داستانی از زمان انقلاب را روایت می‌کند و من نیز در کنار عباس غزالی و الهام چرخنده نقش طلا را ایفا می‌کنم.

«حانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو در حال تولید است. جعفر دهقان، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری در کنار حدود ۲۰ بازیگر بومی استان یزد در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.

این سریال داستان زندگی ستوانی به نام سعید را روایت می‌کند که پس از انتقال به یزد در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است سکونت می‌کند. آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله راشد یزدی نیز اشاره می‌شود. این سریال به نوعی درامی عاشقانه به حساب می آید که وقایع تاریخ معاصر ایران از مهر ۵۷ تا فرار شاه را به تصویر می‌کشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>