سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

اولین عکس از «پایتختی‌ها» در فیلم جعفری جوزانی/ مهرانفر و تنابنده با گریم متفاوت

iranburger-grimm

نخستین عکس از محسن تنابنده و احمد مهرانفر در فیلم سینمایی «ایران برگر» منتشر شد.

نخستین عکس از محسن تنابنده و احمد مهرانفر در فیلم سینمایی «ایران برگر» منتشر شد.

سوره سینما- در این فیلم محسن تنابنده و احمد مهرانفر زوج‌های شیرین و محبوب «پایتخت» را با گریم روستایی می‌بینیم. هادی کاظمی هم در این فیلم حضور دارد. «ایران برگر» فیلم تازه مسعود جعفری جوزانی یک کمدی روستایی است که فیلمبرداری آن مدتی است، شروع شده است. این عکس را سایت ریتم زندگی منتشر کرده است.

در این فیلم سینمایی حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شهره لرستانی حضور دارند. مرتضی شایسته به عنوان تهیه کننده اجرایی در «ایران برگر» همکاری می کند. همچنین تورج منصوری به عنوان مدیر فیلمبرداری، حسن زاهدی صدابردار مهین نویدی طراح چهره پردازی از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. فیلمنامه «ایران برگر» توسط مسعود جعفری جوزانی و محمد هادی کریمی نوشته شده است و داستان این فیلم سینمایی درباره حرص، طمع و تمایل افراد برای کسب قدرت در شرایط ویژه است؛ وضعیتی که خیلی از انسان ها در آن شرایط درونیات خود را نشان می دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>