سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۳ در ۹:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب

کیف‌های «شکرستان» تولید شد/ مژده به دوستداران انیمیشن ایرانی

kif-shekarestan

کیف‌های «شکرستان» در ۶ طرح و ۲ قالب کوله‌ای و چرخ‌دار تولید و روانه بازار شد.

کیف‌های «شکرستان» در ۶ طرح و ۲ قالب کوله‌ای و چرخ‌دار تولید و روانه بازار شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، مهدی مقامی معاون تجاری‌سازی آثار هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: پس از تولید و عرضه نوشت‌افزار، عروسک و حافظه جانبی با طرح شخصیت‌های مجموعه ایرانی شکرستان، در آستانه شروع سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴، کیف‌های «شکرستان» که دارای جذابیت‌های بصری و کیفیت بسیار مناسبِ پارچه، دوخت و… است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تولید و روانه بازار شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت تجاری‌سازی حوزه هنری کودک و نوجوان، ان‌شاء الله در سال‌های آینده، کیف‌های شکرستان بخش اعظم بازار مصرف داخلی را به خود اختصاص خواهند داد.

نام‌نمای «شکرستان» در یک سال گذشته توانسته با کسب حدنصاب‌های تازه‌ای در فروش کالاهای حامل نمادهای فرهنگی بومی، مجموعه متنوعی از محصولات، اعم از دفتر، نوشت‌افزار، اقلام تزیینی و … را به مخاطبان عرضه کند. «شکرستان» نام مجموعه‌ای انیمیشن و پربیننده است که از شبکه دو پخش می‌شود.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>