سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۳:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

«فرشته‌ها» با ۱ میلیارد تومان رفتنی شد/ پایان اکران فیلم حامد محمدی

Fereshteha

پرونده اکران عمومی فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی بسته شد.

پرونده اکران عمومی فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی بسته شد.
سوره سینما- فارس نوشت: غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری و پخش کننده فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» گفت: فروش این فیلم در روز گذشته تا ساعات پایانی شب ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در تهران بوده است.«فرشته‌ها با هم می‌آیند» شب گذشته در آخرین روز اکران خود به عنوان سینمای سرگروه در سینما آزادی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته است.

فرجی تأکید کرد: اکران این فیلم تا کف فروش ۱۰ هفته در سینماهای پردیس زندگی و پردیس آزادی ادامه خواهد داشت. مدیر پخش حوزه هنری میزان فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را در شهرستان ۳۰۵میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فیلم با فروش شهرستان خود تا پایان روز گذشته یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان از گیشه سینماهای کشور را به خود اختصاص داده است.

 فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» آخرین ساخته حامد محمدی است که تهیه‌کنندگی آن را منوچهر محمدی بر عهده دارد و این فیلم از ساعات آغازین امروز سرگروهی خود را به فیلم «خانم» ساخته  تینا پاکروان داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>