سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «آبان ماه، میانه پاییز» در انتظار سرمایه‌گذار

pooria-azarbayejani

تولید فیلم سینمایی «آبان ماه، میانه پاییز» به کارگردانی پوریا آذربایجانی منوط به جذب سرمایه است.

تولید فیلم سینمایی «آبان ماه، میانه پاییز» به کارگردانی پوریا آذربایجانی منوط به جذب سرمایه است.

پوریا آذربایجانی کارگردان سینما درباره آغاز تولید فیلم «آبان ماه، میانه پاییز» به سوره سینما گفت: برای آغاز این فیلم منتظر قطعی شدن سرمایه گذار هستیم که در روزهای آینده تکلیف آن مشخص می‌شود و در صورت مساعد بودن شرایط پیش‌تولید کار را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود : حدود یک سال است که موضوع تولید این فیلم جریان دارد و احتمال اینکه در روزهای آینده به نتیجه مثبت برسیم وجود دارد، اما باز هم نمی توان با قطعیت راجع به این مساله صحبت کرد و تا اواسط هفته تکلیف همه چیز روشن می‌‌شود و در صورت جذب سرمایه تلاش می کنیم این فیلم را در آبان ماه کلید بزنیم.

آذربایجانی ضمن اشاره به اینکه قصد دارد فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند ادامه داد: دلیل اینکه می‌خواهیم فیلم را آبان ماه مقابل دوربین ببریم مربوط به ارتباط فیلم با فصل پاییز است و قصه در این فصل که نه سرد و نه گرم است، روایت می‌شود. برای این کار ما باید مهرماه پیش تولید را به انجام برسانیم و سپس به تولید برسیم. در مورد بازیگران و عوامل هم فکرهایی شده، اما همه چیز منوط به قطعی شدن تولید و همچنین میزان سرمایه‌ای است که در اختیار داریم، تا پس از آن تصمیم گرفته و اسامی گروه را اعلام کنیم.

پوریا آذربایجانی پیشتر فیلم‌های سینمایی «روایت‌های ناتمام» و «تجریش ناتمام» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>