سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

در بمبئی «برف» می‌بارد/ ادامه حضور بین‌المللی فیلم مهدی رحمانی

barf

فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی در جشنواره بمبئی هندوستان روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی در جشنواره بمبئی هندوستان روی پرده می‌رود.
سوره سینما- فیلم سینمایی «برف» در ادامه حضورهای موفق بین‌المللی خود در  شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بمبئی هند در بخش سینمای جهان  به نمایش در می‌آید. پخش بین المللی این فیلم به عهده مرجان علیزاده و موسسه ایران نوین است.  فستیوال بمبئی که رویداد مهم و معتبر سینمای هند است امسال از تاریخ ۲۲ مهر – ۲ آبان ماه  در شهر بمبئی برگزار می‌شود.
در این دوره از فستیوال بمبئی تازه ترین ساخته های کن لوچ، مایک لی، ریچارد لینکلیتر، برادران داردن و یوجی یامادا در دیگر بخش ها به نمایش درمی‌آید. فیلم «برف» پیش  از این در بین نامزدهای Golden Goblet Award  جشنواره  بین‌المللی فیلم شانگهای  (۲۰۱۴ ) حضور داشت و پس از آن در بخش مسابقه رسمی جشنواره بین المللی فیلم مسکو  ( ۲۰۱۴ ) و همچنین فستیوال مونترال  حضور داشت. «برف» به عنوان یکی از کاندیداهای ایران در برای حضور در مراسم اسکار امسال برگزیده شده است.
پخش کننده فیلم سینمایی «برف» از اعلام حضور این فیلم در فستیوال های جهانی دیگری در آینده نزدیک خبر داد.  «برف» سومین ساخته مهدی رحمانی پس از فیلم موفق «دیگری»(برنده جایزه بهترین فیلم کودک از آکادمی آسیاپاسیفیک  و شرکت در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی ) و «پنهان» است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>