سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

عبدالرضا اکبری فیلمساز می‌شود/ «سازها کوک نیستند» در راه جشنواره فیلم فجر

akbari

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

پندار اکبری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت اخیر خود در عرصه بازیگری به سوره سینما گفت : در حال حاضر که سریال «معراجی ها» را از شبکه یک سیما روی آنتن دارم و در روزهای گذشته هم تولید تله فیلم «چند پاره از قصه های اسماعیل» را به پایان رساندیم که به کارگردانی سعید نقدزاده و با موضوع دفاع مقدس قرار است ۴ مهر از شبکه دو پخش شود و در این فیلم علاوه بر من نفیسه روشن، رحمان باقریان ، محمد فیلی و افسانه ناصری بازی کردند.

وی در ادامه با اشاره به فیلمنامه سینمایی که عبدالرضا اکبری در حال نوشتن آن است گفت: پدرم این روزها روی فیلمنامه‌ای با نام موقت «سازها کوک نیستند» کار می‌کند و قصد دارد آن را کارگردانی کند. این روزها مراحل بازنویسی آن طی می‌شود و قصد داریم در آینده ای نزدیک آن را مقابل دوربین ببریم. هنوز تهیه کننده فیلم مشخص نیست و پس از پایان بازنویسی کامل فیلمنامه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

اکبری با بیان اینکه این فیلم سینمایی فضایی اجتماعی دارد افزود: بلافاصله پس از آماده شدن فیلمنامه درخواست دریافت پروانه ساخت خواهیم داد. یکی از مسائلی که باید به سرعت مهیا شود جذب سرمایه کافی برای تولید این فیلم است تا بتوانیم کار را آغاز کنیم. در صورت مهیا شدن شرایط تلاش خواهیم کرد که با وجود زمانی که باقی مانده ، اکران اول این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشد. از بازیگران حرفه‌ای که مردم آنها را دوست دارند و در کارشان شاخص هستند در این فیلم استفاده می‌کنیم.

عبدالرضا اکبری در فیلم‌های سینمایی «ایستگاه بهشت»، «ابجد»، «روز کارنامه» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>